خوش آمدید
پاتوق سرگرمی 1
ببوف 1
نياتو...خصوصيه 1
مختلف 1
برگزار کننده ختم ها 1
علوم راه پیشرفت بشر 1
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علوم راه پیشرفت بشر و آدرس sadeghtahghigh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 155
بازدید کل : 78728
تعداد مطالب : 216
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

.

.

.

.

.


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

فال امروز


تعبیر خواب آنلاین



 



ادامه مطلب


+ نوشته شده در یک شنبه 13 / 11 / 1391برچسب:,ساعت 10:14 توسط صادق |



گروه اینترنتی ایران لوکس



ادامه مطلب


+ نوشته شده در شنبه 10 / 11 / 1391برچسب:,ساعت 16:22 توسط صادق |

چرا طواف کعبه خلاف عقربه‌ های ساعت است؟

به گزارش پارس ناز به نقل از ندای انقلاب، حسین اردکانی، دکترای علم فیزیک و از شاگردان پروفسور حسابی در گفت وگو با فارس گفت: هر آنچه در شارع مقدس وجود دارد دارای مبنای علمی است به طوری که در اعمال حج آمده است که جهت حرکت برای طواف به سمت چپ و خلاف جهت عقربه های ساعت باشد یا اینکه اکثر مراجع تقلید می گویند که بهتر است در ناحیه در خانه خدا تا مقام ابراهیم طواف انجام شود.

وی افزود: تمام اینها از نظر علم فیزیک قابل اثبات است. در نیمکره شمالی که خانه خدا واقع شده است وقتی هر ذره یا جسمی خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخد ۵ نیرو به آن وارد می شود که جمع این نیروها و انرژی ها به سمت داخل است. در بحث طواف هم همین است، ذرات در اینجا انسان ها هستند و مجموع این نیروها نیز به سمت مرکز که همان خانه خداست هدایت می شود.

این فیزیکدان ادامه داد: اگر در طواف، چرخش به سمت راست انجام می شد در علم فیزیک آمده است که گریز از مرکز رخ می داد و طبق قانون فیزیک ذرات که در اینجا انسان ها هستند به سمت بیرون پرتاب می شدند و نیروی آنها به سمت مرکز که همان خانه خداست هدایت نمی شد. اردکانی گفت: حالا اگر خانه خدا در نیمکره جنوبی واقع می شد حتماً در دین ما تأکید بر این می شد که باید در جهت عقربه های ساعت یعنی به سمت راست، طواف خانه خدا انجام شود.
 
وی درباره تأکید بر طواف بین در خانه خدا و مقام ابراهیم نیز اظهار داشت: هر جسم متحرکی که حرکت دورانی دارد اگر شعاع کم شود، سرعت آن به طور ناخودآگاه زیادتر می شود و تمایل و تمرکز آن به سمت داخل و مرکز بیشتر می شود به همین دلیل اکثر مراجع می گویند که در این فاصله طواف خانه خدا انجام شود چون با این تمرکز، صعود و عروج رخ می دهد.این دکترای علم فیزیک معتقد است که همه چیز در دنیا بر اساس علم فیزیک قابل بررسی است اما علم انسان در این حد نیست که تمام آنها را دریافت کند.


+ نوشته شده در شنبه 10 / 11 / 1391برچسب:,ساعت 15:36 توسط صادق |

چند درمان سریع برای از بین بردن جوش صورت
 
مراقب باشید از مصرف صابون‌هایی که موجب بروز حساسیت و واکنش‌های آلرژیک می‌شوند، پرهیز کنید و قبل از خواب از خوردن غذاهای خیلی چرب و ادویه‌دار خودداری نمایید چون در بروز آکنه‌ها تاثیر فوق‌العاده‌ای دارند.تقریبا همه ما این تجربه را داریم که یک روز صبح از خواب بیدار شویم و در حالی که استرس یک قرار مهم را داریم، ناگهان در مقابل آیینه متوجه شویم که یک جوش بزرگ و وقت‌ ناشناس با ظاهری ناخوشایند روی بینی‌مان بیرون زده که شاید حتی بتواند موجب کاهش اعتماد به نفسمان در طول آن روز شود.

متخصصان بهداشت عمومی پوست در کانادا در مقاله‌ای به چند راهکار خانگی ساده و درعین حال موثر برای مقابله با این آکنه‌های بی‌موقع و ناخوشایند اشاره کرده‌اند که به کار بردن آنها تقریبا برای هر فردی میسر است.

این کارشناسان توصیه می‌ کنند :

1 - با مالیدن مقدار اندکی خمیر دندان روی آکنه می‌توانید به سریع‌تر خشک شدن آن کمک کنید.

2 - همچنین می‌توانید مقداری خمیر زردچوبه تهیه کرده و آن را قبل از خواب روی جوش بمالید و هنگام صبح با آب بشویید.

3 - عسل نیز برای درمان جوش‌های بزرگ مفید است چون خاصیت ضد باکتریای قوی دارد و عفونت را درمان می‌کند.

4 - روغن درخت چای را نیز می‌توانید امتحان کنید. این روغن نیز خاصیت ضد باکتریایی دارد و محصول استرالیا است. روغن درخت چای به کاهش قرمزی و تورم کمک می‌کند و مانع زخم شدن محل جوش می‌شود.

مراقب باشید از مصرف صابون‌هایی که موجب بروز حساسیت و واکنش‌های آلرژیک می‌شوند، پرهیز کنید و قبل از خواب از خوردن غذاهای خیلی چرب و ادویه‌دار خودداری نمایید چون در بروز آکنه‌ها تاثیر فوق‌العاده‌ای دارند.


+ نوشته شده در سه شنبه 8 / 11 / 1391برچسب:,ساعت 21:39 توسط صادق |

اعتیاد جنسی چیست؟و چه مشکلاتی به وجود می آورد؟


ادامه مطلب


+ نوشته شده در سه شنبه 8 / 11 / 1391برچسب:,ساعت 21:36 توسط صادق |

عکسهای مراسم اعدام دو زورگیر در تهران



ادامه مطلب


+ نوشته شده در پنج شنبه 5 / 11 / 1391برچسب:,ساعت 15:10 توسط صادق |

معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال همچنین در خصوص فراوانی نام خانوادگی، اظهار کرد: «محمدی» و «احمدی» بیشترین فراوانی را در میان خانواده‌های ایرانی دارد.
برای دیدن فراوان ترین نام های دختر وپسر با ادامه ی مطلب بروید.



ادامه مطلب


+ نوشته شده در پنج شنبه 5 / 11 / 1391برچسب:,ساعت 14:16 توسط صادق |


 

1. دارای فیبر قوی

 

 

 



ادامه مطلب


+ نوشته شده در دو شنبه 3 / 4 / 1391برچسب:,ساعت 22:37 توسط صادق |

 

تابستان نزدیک است و سه ماه فرصت ارزشمند برای بسیاری از نوجوانان زیر 20 سال به وجود خواهد آمد. این و برخی موارد مثل راهنمایی خواستن پدر یکی از مخاطبان سایت در مورد فرزندش بهانه‌ای شد که این مطلب را بنویسم.
طبق معمول، دوست دارم بیشتر تجربیات خودم را در مورد مسائل بیان کنم. شما هر کدام را که خواستید به تجربیات خود اضافه کنید.

http://salijoon.ws/mail/910308/20/youth5.jpg

حدوداً دوازده ساله بودم که در مسجد با مرد بزرگی آشنا شدم که قریب به پنجاه و اندی سال سن داشت (بخوانید مرشد) و هنوز هم که هنوز است و قریب به 70 سال سن دارد، باید او را هر هفته ببینم تا از تجربیاتش برایم بگوید و راهنمایم باشد.



ادامه مطلب


+ نوشته شده در دو شنبه 3 / 4 / 1391برچسب:,ساعت 22:24 توسط صادق |

 



ادامه مطلب


+ نوشته شده در دو شنبه 3 / 4 / 1391برچسب:,ساعت 21:59 توسط صادق |

- وقتی در محیطی کار می کنید که تعداد زیادی همکار دارید و دوست دارید در ایامی از سال با هم عکس یادگاری بگیرید از این نمونه استفاده کنید. فقط سعی کنید که برای حفظ هارمونی عکس هم که شده بلندترها عقب تر بایستند و کوتاه ها جلوتر.

 

 

 



ادامه مطلب


+ نوشته شده در دو شنبه 3 / 4 / 1391برچسب:,ساعت 21:59 توسط صادق |

افسردگی محرک‌های معروف زیادی دارد: ضربه‌روحی، مشکلات مالی، سوگ از دست دادن عزیزان و بیماری نمونه‌هایی از این عوامل هستند. اما اگر افسرده هستید و هیچکدام از اینها درمورد شما صدق نمی‌کند، تعیین یک دلیل خاص برای افسردگیتان کمی دشوار است. درواقع، ممکن است افسردگی شما یک دلیل خاص و مشخص نداشته باشد. در زیر به برخی از علت‌های تعجب‌آور افسردگی اشاره می‌کنیم.

 


1. هوای تابستان:

 

 

 



ادامه مطلب


+ نوشته شده در دو شنبه 3 / 4 / 1391برچسب:,ساعت 21:59 توسط صادق |


web counter

داشتن یک انتخاب درست که منجر به زندگی سعادتمندانه می شود، نیاز به دقت و توجه بسیار زیاد دارد. اگر در مرحله ازدواج هستید و می خواهید بهترین توصیه های روانشناسان درباره انتخاب درست را بشنوید، نگاهی به این مطلب بیندازید که به طور خلاصه، تمام نیازهای اطلاعاتی شما را برطرف می کند.


 



ادامه مطلب


+ نوشته شده در دو شنبه 3 / 4 / 1391برچسب:,ساعت 18:24 توسط صادق |

 


ادامه مطلب


+ نوشته شده در دو شنبه 3 / 4 / 1391برچسب:,ساعت 18:21 توسط صادق |


 

یک دوست خوب ممکن است در بیمارستان به ملاقاتتان بیاید و بگوید، "زود خوب شو" و برود. اما یک دوست واقعی کنارتان می‌نشیند و می‌گوید، "تا زمانی که خوب شوی کنارت خواهم بود!"



1. صداقت

.

.

.



ادامه مطلب


+ نوشته شده در دو شنبه 3 / 4 / 1391برچسب:,ساعت 16:50 توسط صادق |


 

لبخند چیزی فراتر از نشان دادن خوشایند بودن چیزی است. تحقیقات روانشناسی 10 فایده لبخند زدن را بیان می‌کنند.

آدمها همیشه لبخند می‌زنند، مخصوصاً وقتی در جمع هستند اما لبخند فقط نشان دهنده شاد بودن آنها نیست. ما از لبخند برای اهداف خاص اجتماعی استفاده می‌کنیم زیرا لبخند می‌تواند پیام‌های مختلفی را به دیگران برساند.



ادامه مطلب


+ نوشته شده در دو شنبه 3 / 4 / 1391برچسب:,ساعت 15:58 توسط صادق |


آیا چرخ زندگی من خوب می چرخد ؟ این سئوالی است که هر چند یک بار از خود پرسیده ایم یا شاید سئوالی باشد که از یکدیگر می پرسیم اما شاید سوال مهم تر این است که چه عواملی را باید در جواب دادن به این سئوال مدنظر داشت .این مقاله به چگونگی چرخه زندگی و حرکت آن به سمت جاده آرامش و زندگی شاد می پردازد.

 

 



ادامه مطلب


+ نوشته شده در یک شنبه 2 / 4 / 1391برچسب:,ساعت 22:44 توسط صادق |

 

 

همان طور که اطلاع دارید ، شرکت مخابرات ایران ، خدمات رایگان متنوعی را برای کاربران تلفن های ثابت در نظر گرفته است. اما بسیاری از مردم از این خدمات و نحوه فعال سازی آنها بی خبرند.

ما قصد داریم تمامی این خدمات را معرفی کرده و کدهای فعال سازی هر یک را معرفی کنیم.

این خدمات عبارتند از : انتقال مکالمه ، انتظار مکالمه ، شماره‌گیری سریع ، مکالمه از خط اشغال به خطوط دیگر ، سرویس بیدار باش ، سرویس نمایشگر شماره CallerID و دایورت بعد از ۵ زنگ.

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب


+ نوشته شده در یک شنبه 2 / 4 / 1391برچسب:,ساعت 22:2 توسط صادق |

www.parsnaz.ir - روش هایی مهم و موثر برای ترک خود ارضایی (استمنا)


 


ادامه مطلب


+ نوشته شده در یک شنبه 2 / 4 / 1391برچسب:,ساعت 21:58 توسط صادق |

15 روش برای سرعت بخشیدن به کندترین بخش کامپیوتر: ( یعنی خود ما ! )

 

 

 

 

 

 

این مقاله 15 ترفند افزایش سرعت کاربری را به شما آموزش می‌دهد. ترفند‌هایی که احتمالا بعضی از آنها را اصلا نمی‌دانید. ممکن است بگویید "یکی دو ثانیه دیر یا زود فرقی نمی کند" اما توجه داشته باشید که اولا اکثر کارهای ما با PC تکرار مکررات است و همین یکی دو ثانیه‌ها در یک دوره کاربری دو ساعته ممکن است به نیم ساعت برسند. دوما راحت‌تر و سریع‌تر شدن استفاده از سیستم...

SpeedUp Yourself

 



ادامه مطلب


+ نوشته شده در یک شنبه 2 / 4 / 1391برچسب:,ساعت 15:52 توسط صادق |

آموزش شنا,اموزش شنا,آموزش کامل شنا,آموزش شنا تصویری,آموزش شنا دانلود,آموزش شنا فیلم

 

آموزش شنا-ورزش شنا یكی از محبوب ترین ورزشها در بین اقشار مختلف مردم است. فردی كه شنا می كند، نه تنها از این طریق احساس راحتی و نشاط می كند بلكه در اثر شنا كردن قابلیتهای جسمانی خود را از قبیل استقامت دستگاه گردش خون و تنفس، قدرت، سرعت و انعطاف پذیری مفاصل شانه و مچ پا افزایش می دهد.

 

ورزش شنا ورزشی است كه از سن نوزادی تا سن كهنسالی میتوان آنرا انجام داد و به طور كلی ورزشی است كه هیجان و اضطراب را كاهش داده، عضلات را قوی و محكم كرده و بدن را نرم و انعطاف پذیر می سازد و باعث می شود كه فرد انرژیی بیشتری برای انجام كارهای روزانه خود كسب كند.

 



ادامه مطلب


+ نوشته شده در پنج شنبه 1 / 4 / 1391برچسب:,ساعت 21:21 توسط صادق |

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


تصاویر زیبا از استتار جغد
تصاویری از قدرت خدا در خلق رنگ ها
تصاویر جالب از شست‌و‌شوی هواپیما
عکس های بسیار دیدنی از پرندگان
یخ نزنین.....!!!
داستان کوتاه شوهر قدرشناس
شوخی با خانم ها (شباهت خانم ها به بعضی وسایل )
غذای فضانوردان در خارج از اتمسفر زمین چیست؟ (عکس)
عکس های بازیگران معروف دنیا که به هیچ وجه پیر نمی شوند
عکس های خنده دار / وقتی عقل انسان قسمت ترسش تعطیل باشه
گـلواژه های مانـدگار از دیـدگاه بـزرگان
عکس های گروهی
عکس های بسیار خنده دار که فقط در ایران می توان دید
عکس های دیدنی از عجیب ترین رستوران جهان در چین
عکس هایی از موجودی عجیب و بسیار زیبا با هویتی نامعلوم
این خانم بعد از 30 سال لاک پشت دست آموز خود را پیدا کرد
اس ام اس خنده دار و سرکاری عید نوروز 1392
اعتراف های تکان دهنده (طنز)
چرا طواف کعبه خلاف عقربه‌ های ساعت است؟
چند درمان سریع برای از بین بردن جوش صورت
اعتیاد جنسی چیست؟و چه مشکلاتی به وجود می آورد؟
راه حل عجیب خانم معلم برای ساکت کردن شاگردانش!(بالاخره ایده ی معلمانمان اجرایی شد)
این گیاه 40 سال است که آب نخورده است!
اس ام اس های خنده دار جدید
پزشک ایرانی جان این پسر آمریکایی را از مرگ نجات داد!